Algemene leveringsvoorwaarden

Bestellen

Bestellen kunt u doen door middel van het mandje. Aan het einde van de bestelling komen de kosten voor het verzenden en het verpakkingsmateriaal erbij. Er wordt u nog een laatste maal gevraagd of de bestelling en de adresgegevens kloppen. Na het verzenden van de bestelling komt de bestelling bij ons binnen en zal in behandeling worden genomen. U ontvangt een e-mail retour als orderbevestiging.

Contact

Als u ons een e-mail wilt sturen met betrekking tot uw bestelling, vermeld dan altijd het ordernummer van uw bestelling in het onderwerp. Het ordernummer ontvangt u in onze orderbevestiging.

Prijzen en verzendkosten

Alle prijzen zijn in euro’s. De verzendkosten en de kosten voor het verpakkingsmateriaal zijn voor uw rekening. Voor bestellingen vanuit Nederland hanteren wij de tarieven van TNT post. Voor bestellingen vanuit het buitenland hanteren wij de tarieven van TNT post voor het buitenland. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte artikelen tijdens het transport.

Betaling

Wij werken door middel van vooruitbetaling. Zodra u de orderbevestiging van ons hebt ontvangen, kunt u het totaalbedrag overmaken op ons rekeningnummer t.n.v. Ver. de Ned. Schapendoes, onder vermelding van uw ordernummer. IBAN: NL98INGB0000808885, BIC code: INGBNL2A.

Levertijd en verzending

In principe hebben wij alle artikelen die vermeld staan in onze webshop op voorraad. Zodra het volledige bedrag is bijgeschreven op onze rekening en het artikel bij ons op voorraad is, wordt het u toegezonden. U ontvangt dan van ons een e-mail, waarin wij aangeven dat uw bestelling verzonden is.

Ruilen en retour zenden

Ruilen is uitsluitend mogelijk bij kleding. De maten van alle kleding staan duidelijk vermeld bij de desbetreffende artikelen. Ruilen is mogelijk indien het artikel nog voorradig is. De bijkomende verzendkosten en kosten voor verpakkingsmateriaal komen voor rekening van de koper. Het nieuwe artikel wordt niet eerder verzonden dan op het moment dat het te ruilen artikel in ongeschonden staat bij ons is binnengekomen en de extra bijkomende kosten zijn bijgeschreven op onze rekening. Ruilen is ook mogelijk op verenigingsdagen indien het artikel nog voorradig is. Echter de verzendkosten worden niet terug betaald. Ruilen van overige artikelen is niet mogelijk, tenzij iets een mankement heeft. Dit dient u dan binnen zeven dagen na ontvangst van het artikel via e-mail aan ons kenbaar te maken. U krijgt dan van ons een e-mail terug waarin staat hoe u het artikel aan ons kunt retourneren. U krijgt geen geld terug en de extra verzendkosten zijn in dit geval voor onze rekening. U krijgt hetzelfde artikel opnieuw toegezonden nadat wij het te ruilen artikel retour hebben ontvangen. Retourneren van artikelen en terugontvangen van het geld is niet mogelijk. Wij nemen geen verantwoording voor de risico’s van verzenden bij retournering.