Schapendoesweekend 15-18 september 2017

Locatie:Vakantiepark De Bergen te Wanroij

De Evenementencommissie heeft haar best gedaan om deze keer een plek te vinden in Brabant met chalets, waar meer honden in mogen dan in de vorige gelegenheden. En dat is toch iets wat we heel graag willen. Het is een leuk park met vooral ook heel veel mogelijkheden voor kinderen en de omgeving is zeer aantrekkelijk voor onze doezen.
Er is een supermarkt op het park aanwezig en er is een heel mooi restaurant. Voor ons is er een gedeelte gereserveerd, zodat we apart van de overige gasten hier gebruik van kunnen maken, mèt onze honden.
Onder het kopje HORECA vermelden we nog wat de mogelijkheden zijn, mocht u het uzelf makkelijk maken en genieten van een weekendje zonder koken.

In plaats van een buiten/binnenzwembad is er een heel grote vijver met een zandstrand. In die vijver zit een enorm zuiveringssysteem en het is beslist VERBODEN voor honden. Dit verbod geldt ook voor het strand. Dit is dus een punt waar we goed rekening mee moeten houden.

De accommodatie blijft voor ons gereserveerd tot 16 juli 2017.

U kunt zich nu alvast opgeven. Stuur een mail met uw gegevens, naam, adres, woonplaats naar evenementen@schapendoes.nl t.a.v. Liseth Tunderman. Vermeld wel met hoeveel personen/honden u komt en welke accommodatie u wilt. De commissie heeft dan al een inzicht over het aantal deelnemers.

Inmiddels is het programma bekend. U kunt uw deelname hieraan kenbaar maken via het inschrijfformulier op de website of per post via het inschrijfformulier in het mei blad.

DE BLOKHUT

In de Blokhut kunnen tegen redelijke prijzen dranken geserveerd worden.

Wat staat u te wachten in en rondom De Blokhut:

Aankomst 15 september op het park tussen 13.00 en 19.00 uur
Als u wilt bent u vanaf 20.00 uur van harte welkom voor de welkomstborrel
Op zaterdag 16 september is er de inventarisatie, (de keurmeester wordt op de website bekendgemaakt) en zijn er activiteiten, o.a. de puzzeltocht.
Om 19.00 uur Dinerbuffet in de Blokhut.
Zondag 17 september van 09:30-16.00 uur spelletjes en workshops, ook buiten op het veld.
Maandag 18 september: vertrek, overdracht sleutels en controle chalets.

DE VERBLIJVEN

Er zijn 11 zogenaamde oude Torenvalken (4-pers.) en 12 nieuwe Torenvalken (6-pers.) plus 1 invalidechalet.
4 honden per chalet zijn toegestaan!
Kamperen is ook mogelijk.

PRIJZEN VAN ACCOMMODATIES EN CAMPING

Torenvalk (oud) van 15/18 sept. 2017:
4 pers., (max. 4) honden, verbruik elektra, boekingskosten € 212,50
Exclusief toeristenbelasting à € 3,00 per persoon.
Indien gewenst kan men een lakenpakket bestellen voor € 8,00 per persoon, anders zijn eigen lakens verplicht.

Torenvalk (nieuw) van 15/18 sept. 2017:
6 pers., honden, verbruik elektra, boekingskosten € 247,50
Exclusief toeristenbelasting à € 3,00 per persoon.
Indien gewenst kan men een lakenpakket bestellen voor € 8,00 per persoon, anders zijn eigen lakens verplicht.

Kamperen:
De prijsberekening is gebaseerd op een verblijf van 2 nachten, inclusief 2 personen, douchen, verbruik elektra, boekingskosten en de hond(en). De prijs hiervoor bedraagt € 52,00 per equipe. Geprobeerd wordt zo dicht mogelijk bij de blokhut plaatsen te reserveren. Indien men een nacht extra wil overnachten wordt er een meerprijs van € 26,00 per equipe berekend. Exclusief toeristenbelasting à € 3,00 per persoon.

HORECA

U wilt een lekker weekendje uit met de hond(en) en ook gebruikmaken van het restaurant. Dat kan! U kunt vouchers bestellen voor het ontbijt à € 8,50 p.p. en er is mogelijkheid voor het bestellen van lunchbonnen.

Het dinerbuffet op zaterdagavond à € 20,00 p.p. bestaat uit:
Duitse beenham met honing whisky saus
Boeuff Stroganoff
Gepocheerde zalm, kreeftensaus
Aardappelgratin, gebakken aardappelen en witte rijst
Warme seizoen groenten en saladebuffet
****
Cassata ijs met warme kersen en slagroom

Zijn er dieetwensen? Dan kan daar rekening mee gehouden worden, mits u dit meteen aangeeft bij het opgeven van het dinerbuffet.

Inschrijven

Net als voorgaande jaren kunt u zich hiervoor opgeven via het inschrijfformulier op de website en ook in het mei blad. Tevens moet vooraf de betaling bij de penningmeester binnen zijn.

We hebben weer een leuke locatie kunnen vinden en hopen op heel veel deelnemers.

Evenementen Commissie